…nine lives, puss and booty…

Nägin just telekast Whiskasi reklaami, mis lõppes lausega: “Aita tal kasvada ja sinust saab maailma parim ema!” Siis… kassipojale, mitte oma lapsele.

Kellele see suunatud on? Potentsiaalsetele vanatüdrukutele, kelle bioloogiline kell tiksub? Ei no ausõna… 😀


Comments

“…nine lives, puss and booty…” on saanud 9 vastust

  1. asja juure kõige nõmedam on see, et praeguseni teadlased vaidlevad kassi psühholoogia üle tema suhtumises perenaisse/mehesse.

    Võimalus, et ta võtab oma omanikku kui potentsiaalset ema on vaid üks võimalus umbes …… vähemalt sajast….
    (koeri on oluliselt lihtsam mõista kui kasse)

    …. einoh, aga mis ajast reklaamid ikka tõest informatsiooni levitavad.

  2. Autori Laura avatar
    Laura

    Aga mis sul viga, sulle ju kiisud meeldivad.

  3. Mina pole nagunii selle reklaami sihtgrupp — ma isegi ei unista enam emakssaamisest.

  4. Autori heiko avatar
    heiko

    Pigem vist “bioloogiline kell enam ei tiksu” …

  5. Autori Laura avatar
    Laura

    Aga ära ole nii kitsa mõttega — mõtle kiisust, kes ronib diivaninurgale ja kiljub heleda häälega IIISSSSIIII.

  6. Antud reklaam on väga konkreetselt just emasele publikule suunatud. “…maailma parim EMA” ikkagi. Telekat vaadates fantaasia ei tööta (fakt), seega ei hakka ma sihtgruppi otsides ka reklaami sisu olemasolevast laiemaks mõtlema. 😛

  7. Autori Laura avatar
    Laura

    Halb fantaasia siis.. 🙁

  8. Igal asjal oma aeg ja koht.

  9. […] …nine lives, puss and booty… (18.04.) […]

Vasta Laura-le Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.